söndag, oktober 25, 2009

Härlig helg till ända

Puh, huvudet bubblar över att ha varit på en underbar scrapträff hela helgen. Höll en rolig kurs igår om alco inks, jag hoppas alla gick därifrån lika inspirerade som det såg ut ;-) Blir så varm när jag tänker på hur glada och taggade kursdeltagarna var!

Jag har inte fått så mkt gjort i övrigt, gjorde 2 sidor igår och 1½ idag. Kände det nästan som om jag glömt bort hur man scrappar *s* Men det tror jag inte att jag gjort, det var bara en sån helg...

Sen bubblar huvudet oxå av huset med stort H. Det är spännande, skrämmande och roligt! MEN det som snurrar runt mest i huvudet är att göra en tidsplan för att fräscha till så mkt det går i lägenheten utan att tokrenovera, rensa bort en massa till soprummet och annat ner i flyttkartonger, fota och slänga ut annonser på möbler som ska säljas osv. Puh, sååååå jobbigt ;-)

Men söt-Åsa ska komma och hjälpa mig att göra en plan....

Inga kommentarer: