torsdag, oktober 29, 2009

Grisen i säcken - papper och tidningar

Jag har beslutat mig för att göra det enkelt och slippa göra temapaket, för nu är det bråttom... En vecka har jag på mig innan allt åker ner i flyttkartonger inför ommålning och visning av vår lägenhet...

Jag kör grisen i säcken på papper och tidningar.

50 st mönstrade papper i storlek 12x12 inch för 200 kr + porto (det är skrymmande porto, återkommer med slutsumma). Endel papper är nya och andra är äldre, varierande tillverkare jag kommer bara plocka ihop ur högen - men jag ser till att det inte är dubbletter iaf. Så länge det finns papper kvar i högen så säljer jag såklart ;-)

Tidningarna har några år på nacken, det är mestadels Memory Makers. Men det kan förekomma andra tidningar också. Så länge det finns tidningar kvar i högen så säljer jag såklart ;-)

3 st tidningar för 30 kr + porto på 48 kr (för tre tidningar, vill du ha fler tidningar ökar portot).

Har även endel tidningar jag tänkt skänka bort, du betalar dock portot.


Är du intresserad??

Vill du hämta här? Skynda dig, för då kan du faktiskt få välja papper eller tidningar själv. Nästa torsdag läggs allt ner i flyttkartonger...

Maila mig på webmosterhelene [snabela] gmail.com och säg vad du är intresserad av....

1 kommentar:

Jane.D sa...

Hej!
Har precis skickat iväg ett litet mail till dig.

Lycka till med visningen och nya huset!