lördag, oktober 17, 2009

Dagens foto #291 - 091017 - massa LO:s då....

Jag blev ombedd av Jenny_li att fotografera min hög med +300 layouter. Tyvärr hade jag redan sorterat in drygt 40 st i album.... Efter fotot är ytterligare drygt 40 st insorterade i album, då jag hittade tomma plastfickor i ett proppfullt postboundalbum. Så jag kunde fylla ytterligare ett tomt album och har nu "bara" drygt 220 sidor att sortera in i nya albumen som förhoppningsvis kommer nästa vecka. Misstäner att jag kommer ha drygt 100 kvar att sortera in då, vilket inte alls känns speciellt svårt att bemästra *s*

Nå, +260 sidor går INTE att stapla på varann utan att de glider isär och ramlar. Så två högar på ca 25 cm vardera är det som ligger här på vardagsrumsbordet (i vanliga fall huserar mina färdiga sidor i gungstolen *s*)...




-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

3 kommentarer:

jenny_li sa...

Hahaha - det ser faktiskt mindre ut än jag hade trott... Vet inte vad för slags monsterdriva jag hade räknat med egentligen - men 260+ är en respektabel siffra, alla gånger! *s*

~Karin~ sa...

Det är några stycken det där, hihi :)

Vad har du beställt för album? Mina favoritalbum är ringalbum från American Craft!

puss

Michaela sa...

Hahahaha....Då vet jag vad jag har o vänta mig! Jag har precis börjat scrappa (är kortmakerska annars) Och det är ju så himla roligt! Du gör ju sååååååå fina LOér. Tack för inspirationen! Kjam...