måndag, september 28, 2009

Rensa rensa rensa.... Sälja?

Jag har påbörjat "Operation rensning" av scrapsaker. Högarna är fortfarande gigantiska och jag har bara kommit igenom första pappershögen....

Men jag rensar på, sen ska jag ta hem tjejer som är intresserade av att kolla och ev köpa INNAN jag säljer av på loppis eller forum eller nåt....

Bor du i Sthlm och är intresserad av att köpa scrapsaker, främst papper? Hör av dig till mig isf :-) Endel är gammalt, endel ganska nytt - inget jättenytt då....

Ska gå igenom mer mönstrade papper, cardstock och sen ge mig på dekorationer mm.... Men dekorationerna är liksom svårare att sälja av tycker jag, papper kommer det nytt hela tiden.... Men dekosarna... Hmmmm....

3 kommentarer:

Erica sa...

Du kan ju alltid plocka ihop lite "Grisen i säcken-paket" och sälja (med post). I så fall anmäler jag mig för ett blandatpaket :-) Perfekt för mig som gillar överraskningar och inte är så trendkänslig :-)

Sofia - SofiaFj sa...

Me like papper!!!!//SofiaFj

Annethe sa...

Hejsan

Blev av med hela mitt hem i en brand för ett par månader sedan, då även alla mina scrappsaker! Om du skulle sälja över nätet här på din sida är jag intresserad, om priserna är bra.... Försöker att få ihop så man kan börja med sin hobby igen.

V.H Annethe