söndag, september 27, 2009

LO: Söta fötter

Söndag idag, jag har scrappat en sida - men den får ni vänta med att titta på. Istället visar jag en LO som jag missat att ladda upp *s* Eller rättare sagt, den har inte fått plats förrän nu ;-)

Den är gjord till swe-bloggens utmaning Kombinationen, utmaningen visades förra söndagen. Den gick ut på att använda akrylfärg, pärlfloss och cirklar. Här är mitt alster då....


Cirkeln är målad av akrylfärg och så är det pärlfloss knutet runt fotoraden. Tittar du under fotoraden är det även små runda cirkelbokstäver ;-) Runt hela cirkeln har jag duttat med Pearl maker i vitt och grönt, ser urläckert ut irl!

5 kommentarer:

(Favvis)Maria sa...

TÄnkte väl att du gjort om lite i bloggen. Ser bra ut. Så fin LO oxå!

Vibeke sa...

Denne var bare så lekker!! Spennende oppsett, flotte farger - og nydelige bilder:)

Sanna F sa...

Vilken ursööööööööt layout!!! Å shit vilken snygg blogtopper du har!!!

Tessalonika sa...

Hej Hej!!
Hittade dina LO,n på Scrappiz idag!! Fantastiskt,underbara !!
Gillar verkligen din stil!!!!
Hoppas att det är OK att lifta lite? :)
Kram kram Tessan

Emma sa...

Åh denna Lo`n gillade jag!!!
Jätte härlig!
Blir mer å mer ivrig att komma iväg å köpa mig en ny skrivare, nån du kan rekomendera?
Ha en super vecka!