fredag, september 18, 2009

Dagens foto #262 - 090918 - inte lätt att vara poppis

Aston har det inte lätt ;-) Det är verkligen inte lätt att vara poppis, så poppis att tjejerna hänger i ögonfransarna på en... Förstår dom iofs, Aston har de vackraste bruna ögon man kan tänka sig...



Skämt åsido, det ser mkt mkt värre ut än det är. Sötaste Leiah är så förtjust i Aston, så hon skriker och nästan skakar i hela kroppen när hon ser honom. Och tänk, Aston kan ju sticka därifrån... Han bara vänder på sig och knatar iväg, det var precis det som hände sekunden efter detta foto är taget. En ögonblicksbild som fick mig att skratta massor *s*

Var är vi då? Jag och Annika promenerade från Kungsholmen ut till Djurgårdsbron medan barnen sov i vagnarna, där stannade vi till vid en båtklubb och tog en fika medan barnen lekte en liten stund (eftersom de vaknade). Sen vandrade vi åt varsitt håll och jag och Aston tog oss till Hötorget by foot och sen bussen hem. En underbar dag i ett vackert höstväder!

Nä, nu ska jag redigera klart bilder och skriva ut. Imorrn är det dags för 1½ dygns scrap i Enköping *längtar* Och så ska jag natta hos min mamma!!

-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

Inga kommentarer: