onsdag, augusti 12, 2009

"Jag blundar och håller andan lite till..."

Låter refrängen till en av Martin Stenmarks underbara låtar vara rubrik i mitt inlägg. Vi gick ner till invigningen på nya gallerian vid Lindhagen nu på kvällen. Inne på BoConcept fick man höra en ljuv och välbekant stämma ;-)

Tänk att jag nästan alltid har med kameran i vagnen oxå *s* Får nynna på melodin en stund till!

Den här lilla killen satt som trollbunden, han älskar musik och gitarrspel....


Se där, minsann ;-) Tur jag inte är så generad av mig, tar upp en bautakamera ur vagnen där alla andra stod med sina mobiler och fotade *asg*





Jag ber om ursäkt för att färgerna och kvalitén på bilderna är sisådär. Men bilderna är tagna med iso 800, utan blixt i urusel miljö *s*

6 kommentarer:

Cassandra sa...

Äää dom trodde nu att du va en fotograf ;) om jag tar i RAW utan blixt så blir de ju sååå suddigt :(

Fnyz sa...

hihi, honom har jag sprungit in i otalig gånger i sommar, tillslut vart det pinsamt då de ju kan tro att jag förföljer honom :-D hihi, han och hanna har sommarstuga en bit härifrån så det är en av anledningarna till att de är mycket här uppe plus att hennes föräldrar ju bor här.

tycker foton belv riktigt bra ändå :-)

Malin sa...

Åååh, han är ju bara så bra! Önskar att jag hade varit med dig där, fått se honom live och fått så fina bilder som du fick!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ha, ha men Helene då:)

Ludmilla sa...

*Avundsjuk* ; )

Suzie sa...

Åh min gamle vän Martin, minns honom som liten parvel i Kista. Det är roligt att jag har fått följa honom på nära håll under hela hans karriär.
Jag hade också slitit upp kameran utan att skämmas....