lördag, augusti 29, 2009

Hoppsan, "solo" ikväll....

Eller solo och solo.... Robin och Martin är och firar sin gammelmoster på deras pappas sida, hon fyller 70 år idag... Kanske kommer de senare. Min mamma är på nån träff på Djurgårn och kommer oxå hit sen ;-)

Men Fredrik och Aston har åkt till Fredriks bror med barn, de är utan kvinna i familjen i helgen. Så två av mina killar har valt att åka dit och sova inatt ;-) Vilket innebär att jag får MYCKET tid att göra det jag vill, såååå härligt.

Jag scrappar och scrappar, har gjort TRE sidor idag. Är supernöjd med dom, men kan inte visa än ;-) Men det kommer, jag lovar!

Ska kanske ila till affären och köpa mig lite godis, det är jag väl värd?? Och sen hem och scrappa lite till kanske, det är ju bara skit på tv ikväll ändå!

1 kommentar:

Helena sa...

Låter UNDERBART! Egentid = scraptid! Hoppas att flytet fortsätter och att godiset var gott =)

// Heléna