lördag, juli 11, 2009

LO: Du är så totatcool, pysen

Här är den sista sidan jag har på lager... Måste väl sätta fart och scrappa lite nu ;-) Men får kanske lite tid iom att Fredrik har semester från nu och 4 veckor framåt. Kanske kan skicka ut honom och Aston på låååååånga promenader eller nåt ;-)

Denna gillar jag hur mkt som helst! Färger som jag normalt sett inte brukar scrappa i. Titeln är en rad ur filmen "Hitta Nemo", när pappa-sköldpaddan Flyt säger till sin son Pysen att han är totalcool :-D Tyckte den passade så bra här ;-)

Aston är 2½ vecka på fotona och så söt och cool i sin trädbody.


Mönsterpapprena är från October Afternoon, träden är från Maya Road. Rubonsen är en gammal en från Cherry Arte.

Det bruna prickiga är sååååå fint! Skulle kunna ha hur många som helst!

5 kommentarer:

Sanna F sa...

Urfin!!!

Michelin-Berith sa...

Va häftigt att kunna sånt där.
Jag är bara glad över att jag ens kan med att bygga upp vår hemsida: www.vitva.se
Men jag måste ta mig i kragen och lära mig lite med bilder också.
Kram o hej

CillaT sa...

Mmm den är så fin!

JessicaC sa...

Vad läcker LO! vad har du gjort de svarta stänken med?
Och var hittar du alla urläckra barn kläder till Aston, den här var läcker och jag har sett ngn med stora stjärnor som är super snygg och regnbågar, ugglor, svart med vit retro mönster m.m.

MVH Jessica

webmosterhelene sa...

Tack, vad ni är rara!

Jessica, just denna body med träden på fick man i ett gratispaket då jag var gravid :-) Annars är det lite olika märken... Dräkten med stjärnor är från Villervalla t.ex. Jag tycker mycket om kläder från danska märken som t.ex. Ej Sikke Lej, Småfolk, Kik Kid osv. Mycket coola mönster mm.

Stänken är gjorda med akrylfärg, just denna gång utspädd med lite vatten för att bli lättare att stänka. Men man får inte göra färgen för tunn. Använde en pensel och stänkte med :-)