fredag, juli 17, 2009

DT-LO: Träna varje dag

Jag och de andra tjejerna i Scrapgalens team denna månad fått välja eget material att skapa med. Jag valde bland annat urtuffa papper i svart och silver från Rusty Pickles serie "Brass Knuckles". Vilken utmaning att skapa med dessa papper!

Här är en sida om min gitarrspelande son Martin. Jag har skurit ner ett 12x12-papper till lettersize och sen har jag även klippt ut de flygande döskallarna från ett annat Rusty Pickle-papper ur samma serie.


Jag har lagt till lite eget material, det är not-charmen och den turkosa flossen.

3 kommentarer:

MarieG sa...

Älskar denna Helene!!
Klockren!

Kramar MarieG

marie sa...

Häftig!!!
Vilka fina foton du har på din blogg, jag kikar vidare....
trevlig helg!

~ Sophia ~ sa...

Verkligen skitsnygg lo!
Me like!

KRAM!