söndag, juni 07, 2009

Hemma efter en underbar helg...

...hos söta AnnaS! Helgen har bestått av massor med fniss, god mat, sömn och jag har på två dygn hunnit göra 17 (ja, läs SJUTTON) layouter!! Wow, det är rekord på så kort tid ska jag säga! Endel är uppdragssidor, så de får ni vänta på och resten lägger jag sen ut pö om pö...

TACK, Anna och övriga tjejer, för en helt oförglömlig helg!

Jag kom hem till en febrig son och en febrig sambo :-( Så jag tog Aston, gav honom välling och sen somnade han sött i mammas famn. Tror han längtat efter mig, trots att jag inte fick ett enda litet leende av den lilla sjuka sonen... Fredrik skickade jag oxå i säng, efter en kopp te.

Nu ska här scannas lite sidor minsann ;-) Nån som vill hjälpa till???

5 kommentarer:

Sockergrynet sa...

17 sidor var inte illa... jag som är stolt över mina 10 jag gjort i veckan! ;) Ser fram emot att få se dem här i bloggen!

~Karin~ sa...

Tack själv raring!!
Krya på sig till båda killarna!


pussåkram /K

Malin sa...

Oj, vilken kreativitetsexplosion! Längtar efter att få se dem efter hand du hinner med scanningen.

Hoppas att största och minsta killarna blir bättre snart - de var verkligen helt sjuka av längtan efter familjens kvinnliga influenser när du var borta...! :)

Mathilde sa...

Oj wow 17 layouter!! Det är mer än jag gjort totalt haha :) Ser fram emot att få se dom!

Anna sa...

Tack själv kära du.

Hoppas dina killar mår bättre nu.

Pöss på dig!

Sommarkramen Anna