fredag, maj 22, 2009

Det händer mycket i en liten killes liv

Ja, som rubriken säger. Nu händer det mycket i en liten killes liv.

Han har de senaste dagarna börjat stå mer och mer på alla 4 och försöker liksom röra knän och händer som för att krypa, men balansen finns inte riktigt än. Men det kommer så sakta.

För någon dag sen hävde han sig upp i knästående under köksbordet, idag lyckades han ställa sig mot den öppnade diskmaskinen och han ställer sig mot mig och Fredrik.

Idag satte han sig även från liggande, det har han inte gjort tidigare. Tror inte han var medveten om vad han gjorde *s* Men satte sig, det gjorde han.

Han säger ma-ma och pa-pa hela dagarna. Mam-mam säger han då han äter nåt som är gott ;-) Äh, ropar han efter oss då han vill ha svar på var vi är.

Och så håller hans övre framtänder äntligen på att spricka fram, jag ser inte framemot denna natt dock. Inte efter nattningen från helvetet som var ikväll... Men jag hoppas verkligen att de där tänderna kommer nu, jag har ju känt ena kanten på en av dom....

Dags att göra sig iordning för natten, ska bara visa lite bilder i ett nytt inlägg från hans diskmaskinsupplevelse tidigare idag ;-)

1 kommentar:

Christine sa...

Vilken kul grej att ha kvar när han blir större.. Åh va jag skulle ha bloggat mer när mina små kom, och skriva mer!! Man glömmer ju så fort!
En riktig guldgruva!! =)
Kramis!