lördag, april 18, 2009

Aston tränar krypställning

Vips så började Aston träna krypställning! Från att börja åla sig framåt förra fredagen till att göra "armhävningar" på tå för några dagar sen och nu till att stå på alla fyra... Det går fort när de väl börjar, helt klart! Har sett tendenserna innan, men idag satt det klockrent!

Jag har ju varit borta hela dagen, men Fredrik fångade Astons försök på film så jag fick se. Och som tur var så orkade Aston ställa sig på alla fyra på kvällen oxå, trots att han var jättetrött!

Jag var framme med kameran, hade typ 3 försök på mig och fick 2 hyfsade foton *s* Dokumenterat och klart! Det lär komma fler, men det är roligt att ha de första riktiga försöken på bild ;-)



Han gör det rätt avancerat oxå, spanar in dvd-filmerna samtidigt som han står på alla fyra ;-)


Ser ni hur jobbigt det är?? Lilla söt!!

8 kommentarer:

Christine sa...

Fniss, det sista fotot är ju så sött =)
Duktig kille!!

kela sa...

oj så trött man kan bli av att stå på alla fyra....fast det är ju helt begripligt ju :-D jätteroliga kort att ha!

Sandra sa...

Duktiga Aston! :)

Carina (62CarinaZ) sa...

Det går verkligen fort...

Kram Carina

Mathilde sa...

Oj trött :) haha vad söt! Då har du snart nån att jaga runt hemma :)

Chris_P sa...

hahah - vilka underbara bilder! Den sista är klockren!

ewe sa...

Naaw, sötnosen! Duktig han är! :)

Carina (62CarinaZ) sa...

Läste nu mitt inlägg till dig......."Det går vekligen fort" det blev ju så knasigt menade inte att vara rolig!! menar att dom små växer så fort.

Kram carina