onsdag, mars 25, 2009

Sötaste lilla kycklingen!

Efter shoppingturen till IKEA idag följde jag och Aston med hem till Åsa och gänget! Det blev såklart en spontan fotografering framför deras fantastiska prickiga vägg (drömmer mig bort, kanske jag får nåt liknande en vacker dag *s*), även om jag inte hade med min kamera. Åsa tog såklart foton på honom, kolla hennes blogg för större bilder! Tack allra sötaste, du fångar Aston precis så busig och söt och svårfotad han är!

Aston poserade i den söta kycklingmössan, han måste vara den sötaste kycklingen jag nånsin sett!



9 kommentarer:

badanka sa...

:-D alltså jag bara skrattar...ja de gav mycket träning för magmusklerna i dag om inte annat. Vill du inte ha en bild på påskkärringen;-) ?

Å ja Aston-sötaste kycklingen i stan!

Anonym sa...

Ja du Helene Han är verkligen en riktigt sötnos!!!
Jag var hos Jenny i Lund i helgen för att fota Alwin som nu hunnit bli prick 5 mån. Visst är han en sötnos så säg?? (Kolla Jenny S blogg)
Kram Maria

Cassandra sa...

Gud vilka fina bilder och vad söt han va i mössan =D
(snygg vägg oxå för den delen)//Cassandra (cassis23)

glaha sa...

Med en så söt kycklin behövs ingen anna påskdekoraton.=) Så himla söt så är han.... dessa ögon...så fina.

Millanprillan sa...

Helt underbar! Passar helt perfekt till den prickiga väggen också. Om jag nån gång får en till bebis får jag komma till er å bli fotad då!?! :) Ni är så himla duktiga både du och Åsa, blir så glad av se era foton! (eller så är det kanske sötnosarna på bilderna? *s*)
Kram Millan

Camilla sa...

Vilken underbar lite kylling!

Jane.D sa...

En sån söt liten kyckling!

Fotograferande Maria sa...

Hej änge sen jag kikade in. Så söt han är!!! Är han 7 månader nu?? Kram Maria

Malinowski sa...

Det är verkligen himla roligt att följa Astons utveckling :) o jag blir verkligen grön av avund för alla fina bilder. Men en liten undran, motsatsen till svårfotad är det lättfotad? ;)