måndag, mars 23, 2009

Dagens foto #82 - 090323

Den här glada killen möter man på morgonen om man bor i vår lägenhet, en kille som ligger och pratar både högt och ljudligt i sin säng *s* Han har en gosekanin som ligger bredvid honom (på nätterna sover han helst med en filt) och den stackars kaninen är nog lomhörd nu eftersom Aston tar tag i ena örat och "skriker" i det varje morgon ;-)

Här har pyjamasen åkt av och Aston är så glad, så glad...


-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

6 kommentarer:

Sofia sa...

Gobiten, han är så söt lillkillen.

Caroline sa...

Åh va han e go den lille!

Cassandra sa...

Vilken härlig min lillkillen fick till =D

Miaa sa...

Vilka underbara bäbisbilder du tagit!!
Härligt att se alla bäbisarna när dom leker runt och upptäcker världen. Nog blir jag bäbissugen, men, nä... Jag ska inte igen, av olika skäl. Jag jobbar på förskola med 1-3 åringar och där blir jag iallafall lite mätt...
Ha det bra!
MVH Miaa

Anna sa...

Vad lik han är dig över ögonen Helene.

Vårkramen Anna

Anonym sa...

Vad lik Fredrik han är på den här bilden :D