onsdag, mars 11, 2009

Dagens foto #70 - 090311

Åh, idag visar jag ett foto som inte jag tagit. Det är Åsa som tagit fotot eftersom jag inte hade med min kamera.

Imorse var vi hem till Jenny och hennes lilla Molly och planerade en fotografering om några månader. Vi åt god frukost, barnen lekte och umgicks... Sen åt de lunch.

Kolla de söta små 6-månadersbebbarna Filip, Molly och Aston. De är helt underbara!


-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för titten Helene, blir så glad.
Vilket fullkomligt underbart foto av ligan. Ett glad-foto :-).

Kram Maria

JenJen sa...

Får ett obotligt leende på läpparna när jag ser den här bilden, så mycket kärlek! Jättefin bild, tack för idag. *kram*

Anne sa...

vilka härliga bilder du tar. Jag skäms lite då min tid och ork tryter till att ta en bild varje dag. Nu håller vi dessutom på att packa ihop vårat hem för att flytta det en bit bort och då blir det ännu mindre tid för dagens-foto-inlägg.

Kram Anne

korvmedbröd sa...

Men gud, fina bebisarna. SEXMÅNADERSBEBISARNA (ja, jag erkänner jag har inte förstått någonting!) Grattis Aston på din halvårsdag.

En jättejättefin bild. Man blir glad, glad, glad och varm förstås.

Anonym sa...

åå vilket underbart fint kort..
http://frumaddis.blogg.se