måndag, mars 23, 2009

Babyfotografering - Rex

Idag har jag haft en underbar familj här för fotografering, nämligen lilla Rex och hans mamma och pappa. Rex var ungefär lika busig och svår att fotografera som Aston *s* Men fick många fina bilder på honom!! Stort tack för det roliga uppdraget att fotografera er idag!

När jag visat dessa bilder så ska jag fortsätta kika igenom bilderna och redigera lite till :-)

Här kommer ett axplock av fotografierna.

Det här fotografiet på Rex och hans vackra mamma är nog min favorit för dagen!


Hela den vackra familjen!
















3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara foton som alltid. Synd att du bor så långt bort annars hade jag bett om en egen foto stund. Hoppas att de jag skickade passade dig. Kram

Anonym sa...

Hej, brukar kika in i din blogg ibland. Ville bara säga att du tar otroligt fina fotografier! Kram Johanna.

maria sa...

Superfina bilder! Hade jag mer än gärna anlitat dig om vi bodde lite närmare : ) Ha det bra!