onsdag, februari 04, 2009

Vacker - en dt-sida till

Ytterligare en LO kommer här med material från Skaparlusten. Det är så underbara papper, de här från Crate Paper!

Just det här vågiga pappret har jag valt att använda som bakgrund, det vita du ser är bara bakgrunden i scannern. Oerhört effektfullt i verkligheten. Jag har få dekorationer för att behålla fokus på det färgstarka vackra fotografiet och har lagt till en liten bit orange papper från RoseMoka för att komplettera färgerna mot fotografiet.



Vad tycker du? Är inte enkelt många ggr rätt effektfullt?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Sååååå snyggt!!

Helena sa...

Håller med! Less is more!
// Heléna

Christine sa...

Jaa!! Fotot får en helt annan .. hmm.. hur ska jag skriva.. dimension(??) om det är sparsmakat! Och det är också en konst ;) =)

Anonym sa...

Jättesnyggt! Och jag håller med, less is more, vilket kan vara nog så svårt.
kram! stina

Ammi sa...

Mycket snyggt, enkelt är snyggt, men nästan svårast att scrappa, att låta bli alla dekos :-)

Anonym sa...

jättefint! älskar det pappret har köpt två stycken själv å u är jag såå sugen på å göra nått med ett av dem :-p

igår kväll scrappade jag iaf första sidan till Edits album :-)

kramkram

Anonym sa...

Helt underbar!!!