lördag, februari 14, 2009

Vilken present!

Alltså, vi brukar inte fira alla hjärtans dag. Inte mer än att vi äter nåt gott, umgås och har det mysigt. Nån gång har jag gett Fredrik en blomma eller tvärtom. Men generellt firar vi det inte så....

Men idag till middagen fick jag ett bulligt kuvert av mina 4 killar. Öppnar det och ut trillar en söt liten bok om mammor och ett kort. Inuti kortet står det att jag ska åka till Yasuragi på Hasseludden i mitten av april och sova över en natt. Gå på sushiskola, ha en egen kock vid middagen på kvällen, sova i eget rum och sova ut dagen efter....

Och det roligaste av allt är att Annika ska följa med oxå!! Johan skickar iväg henne oxå ;-)

Jag frågade vad jag gjort för att förtjäna en sån underbar present?! "Du är värd det och mycket mer, du tar hand om Aston hela dagarna och nätterna och är värd det" sa Fredrik. Det är inte utan att jag får tårar i ögonen. TACK! Även om vi faktiskt är 2 som tar hand om vår lillkille, och även får hjälp av Robin och Martin...

3 kommentarer:

badanka sa...

de e DU värd!

Sofia - SofiaFj sa...

Gud så härligt. Håller med dem, det är du värd!

Anonym sa...

O vilken härlig present! Underbart att få veta att man är uppskattad.