torsdag, februari 26, 2009

Scrappat lite

Aston har sen 1 månad tillbaka börjat sova tidigare på kvällarna och på sista tiden är det även mindre spring in till honom när han somnat. Det har tagit ett tag att förstå att jag faktiskt har lite "fri tid" på kvällarna...

Så igår scrappade jag en sida, inte till nåt uppdrag eller nåt. Bara slängde ihop papper, lite dekorationer mm utan att tänka så mkt på balans eller nåt :-) Det innebär att jag visst råkade få ett prickigt papper med rosa bas och röda bokstäver och hjärtan... Men vad 17, vad spelar det för roll *s* Blev nöjd med sidan ändå!

6 kommentarer:

badanka sa...

LÖVELY å så fint foto!!!!

Jenny Bergvall sa...

Superfin LO.
En fråga... är det "fel att blanda" rosa och rött...eller vad tänker du på när du säger att du "råkade få med" *nyfiken hur du menar*

KRAM

Christine sa...

Ohh så söt!! =)
Jag älskar att blanda färger! Har en förkärlek till rosa/orange.. ;)
Kram

Jag... sa...

rosa och rött är ju en bra kobination

webmosterhelene sa...

Tack, tjejer! Nej, det är inte "fel" att blanda rött och rosa... Det gör jag ju medvetet ibland... Men tonerna mellan denna rosa och det röda är inte helt överensstämmande *s*

Anonym sa...

Jättefin! Allt passar ihop med rosa! Det är mitt motto. :)