fredag, februari 13, 2009

Dagens foto #44 - 090213

Ja, ni får stå ut... Att många av dagens foton består av lilla Aston ;-) Hade dock kunnat vara på de där killarna som röjer utanför vår balkong *s* Kanske får bli en bild på det imorrn, där de tagit bort buskarna kring balkongen...

Ni tror väl att Aston sällan ler? Det gör han ofta och mycket, men av nån konstig anledning så ser han alltid så fundersam och allvarlig ut när jag tar kort på honom. Precis som om han lägger sig till med en fotomin *haha* Nå, söt är han...


Och medan resterande 120 bilder laddas ner i datorn så hoppas jag att han ler på NÅT...

Och så kom jag idag på varför mina foton blev halvkassa igår hemma hos Åsa. Jag brukar alltid kolla inställningarna på kameran, men av nån anledning missade jag det igår och idag så märkte jag att exponeringskompensationen var neddragen hur mkt som helst. Fråga mig inte varför och hur *haha*

-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

Inga kommentarer: