söndag, februari 01, 2009

Dagens foto #31 - 090131

Denna dag skapar AnnaS, Sanna, Malena, Karin och AnnaE i full fart.... Jag oroar mig mest för Aston som inte mår bra, även om han är bättre... Och så oroar jag mig för Åsas lilla Filip som oxå är sjuk som Aston (och Tilde och Åsa oxå).. Vad 17 då!!

Och jag själv känner att jag blir sämre och sämre under dagen och kvällen. Lyckas värka fram två layouter och här är en detaljbild på den.... Jag som sett fram så mot denna helg och allt skapande, och Aston som skulle få vara ensam med sin pappa på dagarna. Men de fick hålla sig hemma, och då vill ju Aston helst vara med sin mamma - mammagris som han är, den lilla älsklingen!



Under lördagsnatten blir jag riktigt dålig själv, fryser i flera timmar då febern stiger... För att sen börja svettas som en tok... Och så Aston då, som bara kan äta och somna om hos sin mamma. Men det gick bra, det var bara bra att komma upp i kylan då jag svettades sådär... Gav Aston mat vid 3,20 trots att han inte vaknade av sig själv, för jag ville inte att det skulle gå för lång tid och sen pyttsade jag lite vätskeersättning... kl 7 gjorde jag likadant...

-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

Inga kommentarer: