tisdag, januari 20, 2009

Digital LO

Fniss, jag är väl egentligen ingen fantast av digital scrapbooking, mest för att jag hållt på med så mkt grafik och sånt förr om åren... Men ibland tror jag det är skoj att bara få skapa lite, och jag känner att det finns så MYCKET jag vill lära mig....

T.ex. hur river man papper digitalt?? Hahaha...

Nå, här kommer min andra digitala LO nånsin :-)


Credit: papper, stygn, sömmar (Kaisa Designs "5 reasons i love you addon kit" från Shabby Pickle Designs), sytt hjärta (Kaisa Designs "5 reasons i love you" från Shabby Pickle Designs), grön tråd + bård (Kaisa Designs "A flutter of butterlies" från Shabby Pickle Designs), text med hjärta (Kaisa Designs "dear diary" från Shabby Pickle Designs), bokstäver + textruta (Kaisa Designs "Girlie Girl" från Shabby Pickle Designs), swirls (Rhonna Farrer "Free new year" från Two Peas in a bucket)

2 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Hej! Jag har gjort digital scrapbooking inann men börjat med papper först nu. Jag tycker det är så mycket roligare med papper MEN så dyrt det blir... jag ahr en tävling i min blogg nu, om du vill va med. http://mariasdagbok.blogspot.com/2009/01/nyhet-p-min-blogg.html
Kram Maria

Anonym sa...

Jättefin!
Även om du inte kan riva papper, så kan du ju vara nöjd med att du kan knyta snören! *skrattar*
Jag kan inte alls...
kram! stina