måndag, januari 05, 2009

Dagens foto #5 - 090105

Dagens foto representerar ordet "Ensam"...



Smedisbadet brukar vimla av folk och aktivitet på sommaren... Idag var det knappt en kotte härnere, det var jag, Aston och nån enstaka hund med ägare.

Idag var det om möjligt ytterligare lite kallare än igår, idag frös jag lite om tummarna (och det gjorde jag inte igår). Men vad underbart det var att promenera i 1,5 timme!!!

---------------------------------
Andra "Dagens foto"-fotografer:
Ulrica, Åsa/badanka, Sockergrynet, Silwerstar, Qurin, Annahanna, Snöstjärna, Ellen, Tezzan, MonicaO, Maria/fembarnsmamma, Pernilla, Cybertjejen, Mia, copyrightmaria, 3kärlekar, livethososs-Anna, Miss Muffin, Anne, Malena

Vill du vara med i min lista? Skriv en kommentar och så länkar du tillbaka till mig (och övriga oxå om du vill)....

15 kommentarer:

Anonym sa...

Nu börjar jag få upp mina foton, och kommer att länka hit! Himla kul grej!

Tack för all inspiration du ger också!

Anonym sa...

Jag hänger också på, så himla kul!

Kram Maria

Hemmabloggaren sa...

Det är egentligen för kallt för mig men det är så himla vackert när solen skiner och det är lite frostigt - så jag står ut.

Malena sa...

Jag har börjat utan att jag hade tänkt det så jag ska försöka fortsätta.

maria sa...

Jag hänger på !!

Fotograferande Maria sa...

HEj! jag gör en länklista och lägger upp sen- Kram MAria

Anonym sa...

Japp, jag hänger på!

Har länkat till dig på min blogg.

Anonym sa...

Jag ska försöka mig på detta..blir spännande, länkar förstås

badanka sa...

joo ra ja e med!

Christel sa...

Jag hänger gärna på :) Skitkul grej. Länkar tillbaka till dig när jag sovit några timmar.. e det planerat :)

Anne sa...

Hej
Jag hänger på i Dagens foto.
Länkar till dig hos mig..;)

Kram Anne

Monica sa...

Jag kom igång så bra och tog verkligen minst ett foto varje dag i december, så nu har jag rutinen uppe. Vis av dagar som gått har jag ändå bestämt mig för att inte "lova" något och kör det här lite på sidan om. Kram!

maria sa...

Godmorgon - du får gärna byta länknamnet "mariagunilla" till 3kärlekar :)

Anonym sa...

Jag börjar hänga på utmaningen idag och du får gärna länka till mig. Jag länkar givetvis tillbaka. Blir alltid inspirerad av dina fotografier. :)

Unknown sa...

Jag hänger också på!!