söndag, januari 18, 2009

Dagens foto #18 - 090118

Idag har jag, Fredrik och Aston varit ute och promenerat i 3 timmar. Fredrik tänkte kasta sin stegräknare igår, men den tog jag hand om och har för första gången använt en sådan... Kanonbra faktiskt! Nu kan jag ju "tävla" mot mig själv och försöka slå det här *s* MÅSTE ner lite i vikt nämligen ;-)

Så, dagens foto handlar om "motion"....


Dagen i siffror då:
Antal steg: ca 11400
Sträcka: 4.56 km
Effektiv promenadtid: 1 tim 39 min
Kalorier förbrända: ca 518

-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, bra jobbat!

Anonym sa...

åh va skoj att du också kör med en stegröknare, det gör jag med :)
Hur räknar du ut längd och så efter stegen? // Ida