fredag, januari 09, 2009

Allra sötaste!

Om ni bara förstår vad jag älskar denna lilla kille! Jag älskar hans bröder också såklart, jag vet hur kärleken växer i takt med att barnen växer... Vi är välsignade med såna snälla barn, det är helt galet! Kunde aldrig tro att jag skulle få ett enklare barn än Robin och Martin var som bebisar (och fortfarande är, fast de i princip är vuxna idag). Men det har jag/vi! Aston är så galet enkel, nästan alltid glad och nära ett leende! Ljuva bebis!

Passade på att fota honom hemma hos Åsa idag, ljuset är fantastiskt i deras lägenhet! Aston fick låna deras Bumbo och imorrn åker vi och köper en egen till Aston :-) Så fantastisk den är!

Nu bjuder jag på några härliga bilder på vår solstråle!






2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill ni köpa vår, urväxta, röda bumbo så hör av dig på min mail. Jag ska till Stockholm på torsdag.

A. har haft Bumbon till nu ungefär. Nu studsar hon ur den som ingenting. Vilket superköp...ett av de bästa!

Maria sa...

Åh vad underbara bilder...älskar den näst sista med dreggeldroppen...löve it!!!