fredag, december 12, 2008

Söta Aston!

Min söta pojk! Kan inte säga det nog ofta *s* Men han är för söt när han ler, när han pratar, när han kämpar eller bara är still och filosoferar. Han är även väldigt söt när han är arg eller ledsen och får världens kak-läpp *s*

Här kommer dagens favoritfoton på honom! Är så glad för att jag lärt mig fotografera och att jag har en extern blixt i dessa mörka tider... Vilka minnen de här fotona kommer ge!! Det är ju det som är lite tråkigt från när Robin och Martin var små, det finns inte så många riktigt fina bilder på dom...

Söt söt! De flesta foton jag tar på honom i magläge blir med huvudet ner i underlaget, men ibland blir det klockrent!


Denna var med i collaget i inlägget innan, MEN det är så gulligt att det får vara med en gång till ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Han är så söt och go din lilla pojk! Man blir riktigt glad av att se honom bara, det bor nog minsann en riktig charmör i honom :) Helt underbara bilder på honom som kommer betyda massor sen!