tisdag, december 09, 2008

Ska träffa en nyfödd idag

Om en timme ungefär ska jag träffa min söta vän LindaT och hennes lilla nyfödda Neo! Han föddes den 29 nov... Ska bli superskoj! Framförallt att inse att det är en POJKE och inte en flicka som deras ultraljud visade *s* Fast så har de redan två tvillingpojkar och en tjej sen innan, så det gjorde ju inget. De blev bara så förvånade.

Ska lura med dom hem oxå, så kanske jag kan fota den lille sötisen! Kanske lägga Aston bredvid Neo så han får känna sig lite stor och biffig för en gångs skull ;-)

Vi väntar på en till liten bebis oxå, Johans och Annikas bebis är beräknad till Luciadagen... Som vi längtar och är nyfikna, ojojoj....

1 kommentar:

Caroline sa...

Nej men vad lustigt! Precis samma sak hände en väninna till mig. Ultraljudet sa flicka och ut kom en liten Vincent hahaha. Där ser man! På våra barn har det faktiskt stämt båda gångerna. Å andra sidan har jag inte sprungit iväg och shoppat som en tok i rosa eller blått utan hållt mig till neutrala färger.