fredag, december 05, 2008

Publicerat juli/aug 08

Här kommer alstrena jag fick publicerat i Scrapbooking mm, juli/augustinumret!

En av mina absoluta favoritlayouter nånsin! Denna gjorde jag utifrån min egen skiss, och ibland får man ju till det *s*


Här är till scrapliften :-)


Jag har scrappat på filt :-) Tyvärr är scanningen apdålig, men ni ser ju principen iaf... Den är superskoj irl i alla fall!


Den här sidan gillar jag massor :-) Enkel men ändå lekfull!


Här använde jag tyg ungefär som mönstrat papper, tyvärr tycker jag sidan blev lite för jyttrig... Men jaja


Det här fotografiet är ett av mina absoluta favoriter! Och jag lät sidan vara enkel... Tyll var anledningen till att sidan gjordes :-)


Det är inte ofta jag gör dubbelsidor, men här har jag gjort en :-) Kul med dubbelsida för att sammanfatta en resa liksom


1 kommentar:

Christine sa...

Super in inspiration från allihopa =)
Underbara, och jag älskar fotot av dig i solnedgången!!