fredag, december 19, 2008

Julalster!

Mmmmm, detta juldoftande decemberkit nr 1 från Skaparlusten är verkligen urvackert! Är så glad att jag fick det av Ilona att skapa med!

Först ut en relativt enkel LO med 5 gamla foton på... Är så nöjd med hur denna blev, även om jag var tveksam först... Men med lite fix med blingstenar och färgpenna så... Skönt att få gamla foton scrappade oxå ;-)


Ett enkelt men ack så glittrande julkort. Jag hävdar att jag INTE är kortmakare, men det börjar bli rätt skoj att göra kort oxå.... De här enklare korten :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin LO, gillar swirlisen i nedre högra hörnet. Och håller med du, de enkla korten är roliga att göra=D

Anonym sa...

Gillar LO:n jätte mycket. Enkelt rent men ändå juligt. Många kort men ändå inte för rörigt. Kanon:-
Julkramar från paulaw

Anonym sa...

Kul att du visar lite scrappat igen! Och jag tycker att du VISST är kortmakare också!
Underbara alster båda två! Gillar balansen mellan fotona och dekorationerna på LOn - läckert!
kram! stina

Nina sa...

Jättefina härliga alster!
Får även passa på att önska God Jul å Gott Nytt '09!

*massa kramar*
//Nina