måndag, december 15, 2008

Fler tomtebilder

Måste ju visa er några fler bilder på årets absolut sötaste tomtenisse ;-) Bara längtar efter att scrappa några av dessa! Men Aston är inne i en "sitta i mammas knä och gärna sova i hennes famn" period för tillfället :-) Men det går över snart, det är jag övertygad om!

Kolla in denna stoooora mössa på denna lilla kille *fniss*


Och är man söt eller är man SÖT när man charmar mamma (och alla andra oxå för den delen)?


Och så några bonusbilder då :-)






11 kommentarer:

Emma sa...

Vilken sötnos!

Har också fotograferat småtting i tomtekläder idag, inte helt enkelt när man inte kan säga till dem hur de ska ligga, sitta osv.

Mvh Emma

Caroline sa...

Helt bedårande söt! Ska bli kul att se bilderna scrappade! Minialbumvarning på dessa bilder!!!

Hemmabloggaren sa...

ÅÅÅÅ så himla gosig.

Sofi_79 sa...

Jag bara älskar dina kort på den lille tomten.
Längtar tills mitt lilla knytte vill komma ut så jag får en ny person att fota lite min dotter börjar bli trött på mig nu..

AnnaB sa...

Oj jösses så söt han är...!!! :) Underbara bilder Helene...!!!

Anonym sa...

ååå vad fina bilder! det tycker jag är synd att jag inte får fota nå bebistomte bilder :-) men jag fick ju fota magen istället :-) kanske skulle försöka sätta tomteluva på den åxå :-D

funderade på å lägga mig i massa julkulor så bara magen sticker upp men de blev så många julkulor :-D

Helena Påhlsson sa...

Jag kanske är lite knsig men jag vbara älskar den bilden där han kliar sig i ögonen

Tezzan sa...

Helt fantastiska foton, åh han är bara fööör söööt....
Jag har en award till dig i min blogg...

Carina sa...

ÅHH vilken guldklimp! Så underbart fin Helene!

Kramar Carina

Kajsan sa...

Underbara underbara bilder! Vad stooor han har blivit! hihi... Å vilken liten sötnos!
Må väl hela familjen och ha en riktigt God Jul!
Kram Karin/Kajsan

Anonym sa...

Gud så fina bilder på lillkillen! Både som tomtenisse o som pepparkaksgubbe :)) Önskar dig en rikigt GOD JUL!