tisdag, november 25, 2008

Vinn ett presentkort med ditt foto

Här kommer nu ett samarbete i form av en fototävling tillsammans med tvspelsweb.se där de även har fotoutrustning mm. Du kan vinna ett presentkort på 200 kr att använda i butiken. Själv har jag fått hem min reflexskärm samt ett motljusskydd till mitt mest använda objektiv. Jag funderar även på att beställa hem ett ljustält och lampor för att kunna ta roliga produktfotografier mm...

Tävlingsregler: maila din favoritbild till mig på webmosterhelene[at]gmail.com tillsammans med ditt namn och bloggadress, i ämnesraden skriver du Fototävling - snö/vinter.

Temat på bilden ska vara snö/vinter, i övrigt är tolkningen fri. Hur tolkar du snö/vinter? Vad betyder ordet för dig? Visa mig med en bild, du vet väl att en bild säger mer än tusen ord?

Du måste själv ha tagit bilden och du får redigera, manipulera och beskära den i Photoshop eller annat bildredigeringsprogram om du vill.

Jag kommer välja ut max 10 finalister. Dessa finalisters fotografier kommer läggas ut i denna blogg och ni läsare kommer få rösta på er favorit bland dessa (självklart röstar man inte på sin egen bild!). Den som fått flest röster kommer alltså vinna tävlingen.

Pris: presentkort värt 200 kr hos http://www.tvspelsweb.se

Sista datum för inskick av fotografi är söndagen den 7 december kl 21,00.

Du är väl med och tävlar? Och du länkar väl till tävlingen i din blogg?

Lycka till!!

9 kommentarer:

Ulrika sa...

Hej Helene!
Du menar väl att bilden ska vara inskickad senast 7 December?

/ Ulrika

webmosterhelene sa...

Jaaaa, det menade jag ju såklart *s* TACK, Ulrika!!

Ulrika sa...

Det var så lite :)

Jag vet hur förvirrad man kan vara ibland med datumen då man går hemma! Alla dagar snurrar ihop och sen då man ska skriva så kan det bli tokigt!

Fotograferande Maria sa...

Hej Helene! Det ska jag försöka vara med på. Allt väl med er och söta lilla Aston? Kram Maria

AnnaHanna sa...

Men nu håller ju snön på att försvinna... *snyft*
Jaja, man får väl ta ett mer "typiskt" vinterkort - utan snö =)

Kram //Anna

Anonym sa...

Här finns heller inte någon snö så det fick bli vinterkänsla ändå :-)

Milli sa...

får man skicka in ett kort som man lagt ut på sin blogg eller måste kortet vara helt nytt? Har tagit en del kort idag och vill gärna visa dom för mina vänner genom bloggen men vill veta först om det är okey före jag lägger ut dom.. /Milli

webmosterhelene sa...

Milli, det är ok att du visar bilderna på din blogg :-)

Anki sa...

VÄntar med spänning på att se lite vinterbilde rdå vi här i sydskåne än ej fått snön att ligga kvar :)