söndag, november 09, 2008

Skapat för Scrapaddicted

Jag fick ett paket från Scrapaddicted för ett tag sedan, med fantastiska papper och ett journalingblock från Making Memories. En härlig och underbar serie i blått, vilket fick mig att direkt relatera till att vi fått lilla Aston. Har ni inte kikat på papprena mm så ila direkt till butiken och kika/shoppa, de är helt ljuvliga

Första sidan gjord till Astons egna album :-)


En LO med ett starkt fotografi, Aston har inte ens tagit första andetaget här


Ett tackkort som barnmorskan på MVC ska få då vi ska på efterkontrollen, hon var så fantastiskt bra!

9 kommentarer:

Ylwa sa...

Helt underbara LO, Helene. Fick dessutom se den lille prinsen live i helgen. Helt oemotståndlig i sin uppenbarelse och nöjdhet.
//Y

Anonym sa...

Sååå fina LO:er (och kort) och fotot på dig är så gripande! Fantastiskt! Tack för att du delar med dig!

Anonym sa...

Superfina LO:s!

Vilket otroligt foto på dig och Aston vid förlossningen. Helt fantastiskt, det är ett sånt foto som får en att känna som att man var där.

/isabeli

Elsa sa...

Så fina foton o layouterna är sååå himla fina!!

//Elsa

Anonym sa...

Du är jätte duktig! Fantastiska LO!
Gå gärna in på min sida och kommentera!

http://homeofeternity.blogg.se/hannaspyssel/?tmp=10134756

Jag... sa...

Härliga alster! :-)

Mikaela sa...

Oj vilken vacker bild på dig och Aston från förlossningen. Blir helt tagen och tårögd!

Anonym sa...

Jag älskar också förlossningsbilden, den är verkligen stark! Tiden stannade en liten stund innan man kunde fortsätta andas... Underbara alster! Kram

Anonym sa...

Jag har längtat efter dina skapelser! tack!