tisdag, november 11, 2008

Så fin, så fin!

Han är så fin, vår lilla prinspojke! Vi tittar på honom ofta, ofta och fylls av en oändlig kärlek till denna lilla varelse! Vi tittar på hans bruna vackra ögon, söta lilla mun, knappnäsan, de fäktande armarna, sparkande fötterna, den go'a magen, de mjuka fina håret och så de fantastiskt söta små alvöronen! Det är så stort, så otroligt stort!



Nu börjar man även hitta lite rutiner och förstå hur just han fungerar :-) Med mat, blöjor, sova osv... Härligt underbart helt enkelt!

Och nu väntar vi otåligt på att Astons kompis ska födas. Det är drygt en månad kvar till Johans och Annikas lilla bebis ska komma, och som vi längtar! Vem är det därinne?? Hoho!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jamen, titta! Det har jag inte sett förut att han har små alvöron. Det har jag med :-) Så det är jag, Aston, drSpock och Liv Tyler i Sagan om Ringen ;-) Någon mer i er familj? Jag är ensam om mina.