söndag, november 16, 2008

Pappas prins

Flera gånger om dagen säger Fredrik: "Det är en baggis att ta hand om Aston jämfört med känslorna man känner för honom. Att mata honom, mysa med honom, umgås med honom är relativt lätt. Det största i att ha fått Aston i vårt liv är känslorna, den där starka kärleken jag känner. Jag var inte beredd på styrkan i det man känner för sitt barn... Det är nåt jag fortfarande tar in, får som en stor knytnäve i magen då jag tittar på honom. Det är min son! Det är så stort!"

Här är en LO jag skapade av ett finfint paket jag fick från Skaparlusten!

4 kommentarer:

Christine sa...

Underbara rader!! *snyft* ;)

Ulrika aka LillBlomman sa...

JA!! Visst är det stort! På ngt sätt har vi ju 9 månader med bebis i magen men för killarna kommer allt på en gång! Här hemma är det inget som biter på Anders, allt jobbigt bara rinner av för Viggo är HÄR!!! Att se honom lysa med Viggo i famnen är bara ren och sann lycka!! Många kramar!

Birgitta Spik sa...

Hej Helen jag har nog blivit beroende av din blogg.....så himla kul att läsa!
Birgitta Spik

Anonym sa...

Jättefint sagt!
Snygg LO.