lördag, november 15, 2008

Fotomässa

Jag, Åsa och våra småkillar är på Fotomässan i Älvsjö hela helgen! Fantastiskt skoj och det skapar en massa habegär... Vill ha blixtar och objektiv och studiogrejer och reflexskärmar och.... Ja, ni förstår :-)

Kolla in brudarna med småkillarna!


Vi har himla skoj tillsammans ;-)


Och så detta charmtroll då!! Så här håller han på mest hela dagarna numer. Ler men gömmer sig under armen. Det blir svårt att fota honom då, men men... Bilden är inte helt skarp, men tycker Aston är så söt *fniss*


Är man charmtroll så är man ;-) Här charmar Aston Maria till 100%!!

6 kommentarer:

snöstjärna sa...

Å en varsin bugga =) Precis som de ska va! Så söta ni var alla 4! *avis på er som var där*

Peter sa...

Jag är riktigt glad att jag fått träffa dig irl. Riktigt.

Anonym sa...

Hej Helene! Jag tillhör en av dem som kikar in i din blogg titt som tätt men inte lämnar kommentarer så ofta. Jag vill bara tacka dig för att du delar med dig om dina kunskaper och din kreativitet. Du är en enorm inspirationskälla för mig, och dina söta inlägg om Aston gör nästan att man blir barnasugen. Ha det riktigt bra.

Kram fia

Julswappen sa...

Vad söta ni är!
Jag som hoppade fotomässan för att jag var rädd för alla habegär som jag just nu inte har råd att tänka på ens en gång...
Men hade jag vetat att ni skulle lysa upp tillvaron där, så hade jag nog varit tvungen ändå =)
Vilka snälla barn ni verkar ha, grattis!
Kram //Anna

AnnaHanna sa...

Jamen, vilken sopa jag är, såhär skall det ju se ut när jag spammar i folks bloggar.

Kram igen //Anna

Maria sa...

Åh vad vi är söta, lillprinsen o jag....får man lägga kopiera o lägga ut i bloggen...kram