måndag, november 03, 2008

40....

Ingen vanlig dag idag... Tänk att jag fyller hela 40 år idag! 40 år!! Fatta det!!! Jag känner mig inte som 40, tycker mig inte se ut som 40 (fast det är klart, med tanke på att jag numer är småbarnsmamma oxå och inte bara tonårsmamma så kommer jag väl ikapp åren snart *s* ). Ålder är fascinerande, jag har i alla år fått höra "Nä, jag trodde ALDRIG att du är sååååå GAMMAL!".

Nå, man blir inte äldre än man gör sig och även om jag numer säkerligen kan titulera mig "tant" *s* så är det bara en siffra.

Hipp hurra för mig idag! Här blir det nåt gott att äta till kvällen.

I övrigt tar vi det lugnt med tanke på att jag har ont i brösten pga att jag trappat ner pumpandet och mjölken har i princip tagit slut. Tragiskt att det går så fort egentligen, vill ju egentligen fortsätta men det är ohållbart.

53 kommentarer:

Anonym sa...

Ett jätte stort grattis på din dag. Hoppas att du får en bra dag.

Anonym sa...

Grattis på den stora dagen! =) /KarinS

Anonym sa...

GRATTIS!

Anonym sa...

Grattis kreativa Helene!!!

Berit sa...

Grattis med 40 års dagen!
Overgangen fra 30 til 40 gikk glatt her - så det gjør nok det hos deg også ;)

Kos deg!!!!!!!

HegeT sa...

Gratulerer så mye med dagen.

Håper du blir feiret på skikkelig vis, med masse klemmer, pakker og koselige hilsninger.

Bursdagsklem fra
HegeT

Scraphönan sa...

ETT JÄTTE GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG! HA EN UNDERBAR DAG.
KRAMEN

Anonym sa...

Stort grattis på födelsedagen!

Anonym sa...

Stort GRATTIS på din stora dag idag!!!

kramar.

Anonym sa...

GRATTIS!!!
Kramis/LenaS

Anonym sa...

Ett stort grattis på födelsedagen.

Anonym sa...

Ett stort GRATTIS till dig på din dag! Hoppas att du får en bra dag med fina presenter!

Annelie

Anonym sa...

Grattis unga dam!

Sussieb sa...

Stort grattis på din dag!
Hoppas att ni hittar något riktigt mummsigt att äta.
KRAM

Ellison sa...

Ett stort stort grattis på din födelsedag! Kram

Angelika sa...

Stooort Grattis på din 40-årsdag!!! Hopaps du haft en bra dag och att den fortsätter så!
Kram kram

Anonym sa...

GRATTIS!!! hipp hipp hurra för dig idag :-)

Anonym sa...

Grattis!

Jag... sa...

Stort grattis på fylledagen!!

Anonym sa...

Stort GRATTIS på 40-årsdagen! Hoppas att det blir en bra dag med god tårta och många fina presenter.

Maria

Anonym sa...

Grattis på din stora dag idag!

Jag lovar dig att det ser värre ut på pappret än vad det känns att bli 40. Jag tog själv klivet från 30+ till 40 för ett halvår sedan :D.

Njut av dagen!
kram! stina

Anonym sa...

Hip hip HURRA! Stort GRATTIS till dig på din dag! Kram
Annika

Anki sa...

GRATTIS Helene!

Jag trodde rent ärligt att du var ca 10 år yngre.....

Hoppas din dag blivit precis som du vill att den ska vara!

Kram Anki
www.ljuvligtvitt.blogspot.com

Anonym sa...

Grattis!! :)

Anonym sa...

Välkommen in i gänget! ;) Men visst känns det konstigt...och man är ju inte äldre än man känner sig.

Stor Grattis på din stora dag! =)

Kram/Cattis

Ulrika aka LillBlomman sa...

Hipp Hipp Hurra för dig!! Du ser inte en dag över 25 ut, eller vad säger man? Inte illa att både vara tonårs och småbarns mamma på en gång! Själv ser jag tydliga rynkor kika fram efter 2 månader som mamma, hmm! Hoppas att du får en härlig kväll med mumsig mat och kanske ngn skojig present!

Sanna F sa...

GRATTIS på födelsedagen!!!

Christel sa...

Ett stort grattis på födelsedagen.. om en månad (- en dag) så e det men tur :-/

Kram
/Christel

Åsa (asali) sa...

Hipp hipp hurra, för vår webmoster idag!!! :)

Anonym sa...

GRATTIS!!!

Charlotte Ravn sa...

Grattis på den store dag! Håber du har haft en fantastisk dag!
Kram/Charlotte

Anonym sa...

GRATTIS!

Ellis sa...

Grattis Helene!

AnnaHanna sa...

Jag är visst lite efter - men stort grattis ändå!
Kram //Anna

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! :)

Anonym sa...

Grattis!! (en dag i efterskott;)

Kram!
/StinaD

Miaa sa...

Grattis på din stora dag!!
MVH Miaa

Anonym sa...

Grattis i efterskott!
/isabeli

Anna Maria Niia sa...

Varmt grattis!!!

Kram

Linda sa...

Ett stort GRATTIS på din födelsedag!!!

kram Linda

Anonym sa...

Grattis grattis!!! Ha en härlig födelsedag med gubbe, ungar (och onda bröst)

Kram till dig!

Vicki sa...

Inne och tittade i din blogg! Så att du fyllt år och fått en massa komentarer. GRATTIS!!!

Vicki

Unknown sa...

Grattis på födelsedagen!
Det blir bara bättre efter 40, jag vet!
Kram Katarina

Fotograferande Maria sa...

Grattis! Ha en härlig dag! Snart är jag med där.... Kram maria

Anonym sa...

Grattis ha nu en underbar födelsedag!

Anonym sa...

Jättemånga grattis på din födelsedag! Ser på alla bilderna att scrappandet har hållit dig ung! :)Jag tycker för övrigt att du har fattat rätt beslut angående pumpandet osv. Det finns många sätt att vara nära varandra, fast det är såå mysigt att amma. Nu kan ni gosa och kela den tiden du skulle kämpat med pumpen!
ninaerica

AnnaB sa...

Stoooort grattis en dag för sent...!!!! grattiskramar!

Christine sa...

GRATTIS i efterskott!!!! =)

Anonym sa...

GRATTIS i efterskott! Jag hinner inte läsa bloggar så ofta som jag önskar, så jag såg det här två dagar för sent, men tänker på dig nu istället!
Hoppas att din dag var underbar! KRAM!

Anonym sa...

Grattis i efterskott! =OD

Ellinor sa...

Grattis i efterskott!

Anna sa...

Grattis i efterskott "tant" Helene!

Vilka gulliga killar du har där hemma som ger det mamma helst vill ha.

Höstkramen Anna

Anonym sa...

Stort Stort GRATTIS i efterskott!!!

Varma kramar
Ulrica