torsdag, oktober 23, 2008

Puh, vilken kväll igår...

Det är inte alltid en dans på rosor med små barn... Igår började Aston stöka runt 14-tiden, han kom inte riktigt till ro, småsov bara... När klockan närmar sig 20-tiden och han bara sovit i småstötar om 10-20 min och sen vaknat vet man att kvällen blir jobbig, och mkt riktigt. Först 00,40 somnade han ordentligt och både jag och Fredrik var riktigt trötta (och lite less då). Det är tur han är så sööööt annars *s*

Idag har vi tagit en promenad på 1,5 timme och Aston har fortsatt att sova 1 timme till nu när vi kom hem. Skönt! Han har väl sömn att ta igen antar jag...

Hoppas han vaknar och är på gott humör sen när han har ätit, så jag kan fotografera honom i hans nya uggledress jag köpte till honom igår. Han är så gudomligt söt i den att jag vill pussa på honom hela tiden ;-)

Nå, det är tur att alla dagar och kvällar inte är lika jobbiga, utan att det bara är nån enstaka som är så :-)

1 kommentar:

Christel sa...

Ja, det e tur att livet inte alltid är så :) Allt det mysiga uppväger de få jobbiga stunderna, även om det inte känns så när man är mitt uppe i det *s*

Kram