måndag, oktober 20, 2008

Mer foton på sötisen ;-)

Ja, kanske ni tröttnar på alla bebisbilder och inget som är scrappat - än.... Men det lär bli scrappade sidor så småningom, men just nu passar jag på att fota Aston :-) Lyckades fånga lite leenden på bild idag! Nå, tröttnar ni på bebisfoton får ni kika tillbaka nån annan gång ;-)





Prosit!!


Dagarna går i ett, från vakentid till mat och sova. Aston brukar inte sitta i babyskyddet så ofta, men den är toppen att använda istället för en babysitter. Vi har ju inte plats för allt i vår trånga lägenhet. Mys är det ibland iaf och då kan man t.o.m somna en liten stund

5 kommentarer:

Scraphönan sa...

Inte är det tråkigt med bebisbilder inte..utan helt underbart:-)
Kramis till dig och din sötnos!

Tezzan sa...

Jag tröttnar aldrig på bebisbilder... Det är bara så underbart. Det enda som är är att jag påminns om alla foton jag glömde ta på Dario, han är ju snart fem månader och nu är det full fart hela tiden.

Stine66 sa...

Man kan da slet ikke blive træt af babybilleder. Og da slet ikke sådan en lille SØD og KØN en som Aston. Jeg nyder dem - næsten hver eneste dag.

Karin sa...

Vi tröttnar inte på bebis bilder!! Det är bara underbart att få se hur han blir större och större!
I början tyckte jag att han var väldigt lik pappa :)

Erica sa...

Jösses vad lik han är Fredrik på den översta bilden. Åtmonstone Fredrik på bild :-)