lördag, oktober 11, 2008

Jodå, vi lever och mår bra :-)

Dagarna rullar på här och vi mår bara fint! Har inte haft så mkt att blogga om, då dagarna går åt till mata Aston, pumpa, mysa och njuta av Aston, gå ut och promenera och så däremellan försöker jag få tid att skapa lite :-)

Har inget jag kan visa upp just nu, men jag börjar nu så smått hitta rutiner för att skapa på Astons villkor *s* Dvs korta stunder (om han inte sover) så jag får en enda sida gjord under en dag om det vill sig väl ;-)

Idag åkte Fredrik till landet för båtupptagning, han ville att jag och Aston skulle följa med. Men då han skulle åka redan vid 9-tiden på morgonen och jag vet att Aston väldigt väldigt sällan är vaken då så sa jag redan igår att jag hoppar över det. Och det är skönt med facit på handen.

Aston hade sin vakenperiod mkt senare än vanligt igår, han somnade först vid 00.45 och sen sov han fram till 4. Vaknade och ville ha mat, bajsade, ville inte riktigt komma till ro på 1 timme och sen var det läge för mig att pumpa (kan inte vänta ända till morgonen, det tar för lång tid mellan ggr då). Så jag somnade om 6,20 och Aston ville ha mat igen kl 7,30 *s* Men vi tog en låååååååång sovmorgon till 10,30 :-) Så jag är utvilad nu iaf!

Inga kommentarer: