söndag, oktober 19, 2008

Han är så söt...

...när han ler och försöker prata :-) Mammahjärtat smälter, synd bara att leendena är så svåra att fånga på bild än så länge. Tog några snabba foton här på kvällen för att visa vår lilla solstråle!

Försöker säga nåt väldigt smart till mamma ;-)


Mamma säger nåt smart tillbaka och Aston lyssnar självklart uppmärksamt ;-)


Aston har sovit massor i em och ikväll, mesta tiden i min famn eller i sjalen, lite i vagnen. Det gjorde att han INTE var övertrött på kvällen och han var lätt att söva inför natten. Mellan sovstunderna har han varit så glad och pratat + ätit 2 ggr á 85-100ml. Men när han åt 100 ml kräktes han upp lite - vilket jag märkt tidigare oxå om man lyckats truga i honom lite extra, så uppenbarligen får det inte plats mer i den lilla magen.

Nu sitter jag här ensam i mörkret och pumpar, sen ska jag soooova!!

Natti

5 kommentarer:

Eize sa...

Åh, vad fin han är er lille kille!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vad mysigt att han ler ordentligt! Det där med mängden mat är ständigt lite orosmoment! Vår plutt äter bra. Nu funkar det att ge honom 140 ml. Vi använder MAM Ultivent som funkar kanon! Men Aston verkar ju växa jättefint! Är som Viggo i storlek och vikt. Skorven är nästan borta!! Underbart! Många kramar!

Jane.D sa...

En sån liten sötnos!
Visst är det härligt när de ler och "pratar" med en.

Sofia sa...

Åh han är helt underbar så underbart söt.

Anonym sa...

Åh, vilka fina bilder! En sån liten sötnos. Bara älskar den minen han gör med munnen på översta fotot, den "jag försöker svara dig mamma" minen!
ninaerica