måndag, september 08, 2008

Skapar lite oxå!

Jag kan ju såklart inte låta bli att scrappa lite, nu när jag ändå har tid över *s* Jag fick de underbara papprena ur Eva-serien från Basic Grey skickade till mig från Scrapaddicted. Färger jag inte brukar scrappa i, framförallt inte lila. MEN jag ville så gärna leka loss med dessa papper och Jane vågade låta mig få dom såhär nära en bebis ankomst ;-) Och det är jag såååå glad över!

Underbara ljuvliga papper, har du dom inte kan jag bara rekommendera dom! Lätta att scrappa med, underbara färger!

Först ut en LO jag är grymt nöjd med, fick en idé härom natten och den gick ju alldeles utmärkt att omvandla till verklighet :-) Skoj att jobba med cirklar och balans mellan fotona på det här sättet!


Sen en LO med ett foto som är såååå vackert, jag har så många foton från denna vandring och alla är lika vackra!! Det kan ju göra det svårt att scrappa dom, men de här papprena passade PERFEKT och gjorde det hela så enkelt!


Detta foto på min systerdotter Leah älskade jag redan i färg, men när jag gjorde om det i sv/v så blev det ännu finare!! Och därför fick det bli en bubblig och lekfull sida om hennes kladdande på 1-årsdagen :-)


Och så ett enkelt litet kort, det fick Åsas och Richards lilla son av oss i lördags då vi var där :-) Enkelt är kul!! Splillbitarna gjorde att kortet blev klart på typ 15 min, och jag blev riktigt nöjd ;-)


Och om du tittar noga på sidorna och kortet så ser du en gemensam nämnare, ja förutom papprena då... Alla har cirklar på sig *s* Jepp, det är nog min senaste passion ;-)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnygga alster, som vanligt, men jag bara ♥ "snart 5 i familjen" så enkel och så helt underbar snyggt! Hoppas att h*n snart vill komma ut! ;)

Charlotte Ravn sa...

Super skønne layouts og kort du har lavet og hvor er det dejligt at se du også får scrappet lidt, mens du venter på baby. Jeg glæder mig til at se billeder af den lille, når h*n engang får lyst til at se verden :)

Anonym sa...

Har också lyckats scrappa ngt fast jag inte har tid. Jag har ju ingen nyfödding längre, men hur "obekväm" en fyramånaders bebis är hade jag glömt från förra gången. Hon sover som tur ibland flera timmar efter lunch - så om man lämnar det husliga en stund kan man ju få vara kreativ... Ha förtröstan - snart säger Ni tittut!

Anonym sa...

Woooow så snygga de är!

Jane.D sa...

Underbara alster! Älskar "snart 5 i familjen", den vill jag scraplifta, om det är OK?

Anonym sa...

Jättesnygga saker du skapat!

Anonym sa...

Vill bara påminna om att det är 9/9 idag (alltså den datumen som jag gissade på)
Kram

Sanna F sa...

Urhärliga layouter o sött kort!!!
Hoppas lilla bäbisen kikar fram snart :)

hannahoj sa...

Vad mycket fint du har gjort. Solnedgången är så fin!

Ylwa sa...

Yes! Gillar verkligen färgerna i dina LO. Lycka till de närmaste dagarna (för nu kan det inte dröja länge=)
//Y