onsdag, september 10, 2008

Skapar lite mer!!

I brist på annan sysselsättning för tillfället så fortsätter jag skapa lite! Denna gång har jag fått ett underbart dt-paket från Skaparlusten, i lite mer romantiska - och för mig ovanliga, men helt underbara - färgställningar! Älskar verkligen det här kitet (septemberkit nr 3) och det passade mig perfekt trots att jag i vanliga fall brukar scrappa starkare färger!

Först ut en romantisk LO med massor med spets, glimmer spray och helt galet jobbat *s*


På nästa sida är det mer rakt och så, men samtidigt så är det romantiskt och fint :-)


Ett mångsidigt paket helt klart, funkar både för flickor och pojkar ;-)

6 kommentarer:

Linda sa...

Åh du är så duktig och pysslig! Jättefina blev de! :-) Bra att du har lite sysselsättning i väntan på lilla bebisen. Vet hur det är att gå över tiden. Min lille busbebis tyckte ju att bf+8 var en bra dag att födas på, men när han väl bestämde sig för att komma ut så gick det undan.

kram Linda

Bella sa...

VIlka underbara LOs, särskilt den översta fastnade jag verkligen för, den var såååå fin.

Kram från Meli

Anonym sa...

Önskar jag kunde skicka lite Norrlands-sol till dej! Vi har underbart!!
Lite kallt friskt höstväder, strålande sol varje dag och jag bara njuuuter av "värmen" och ljuset!

Fina Lo´s! Påminner mej im jag ska visa dej vad det blev av scraparken till min barndomskompis på möhippan i somras =)

Sanna F sa...

Jätte fina båda två!
Förstår att det börjar bli lite segt att vänta nu!

Anonym sa...

Superfina! Den nedersta gillar jag massor!
Imorrn ska bebisen kika ut om jag ska pricka rätt (gissade på den 11/9) Hoppas jag har rätt så ni slipper vänta mer =)
*kram*

Anonym sa...

Jag älskar romantiska LO!
Dom är sååå fina, och jag vet hur det känns att gå över tiden. Mitt första barn fick vi sätta igång när jag var 10 dagar över tiden, och det är inte roligt....
Jag håller tummarna att det lilla trollet kommer av sig självt.
Ha det gott
Lotta