onsdag, september 10, 2008

Sista besöket på MVC

Nu har jag varit på sista bm-besöket, v40+5 idag... OM jag inte fått bebisen senast tisdag nästa vecka ska jag ringa henne igen och då bokar hon tid för igångsättning nästa fredag... Såklart hoppas jag slippa igångsättning :-S Men det blir vad det blir....

Alla värden är ju toppenbra, så jag förstår att bebisen vill vara kvar i sitt paradis. Förutom att mammsen vill få ut bebisen nu *s* Jag är såååå grymt svullen nu, samlar vätska som en svamp och det är INTE skönt!!

7 kommentarer:

Karolina sa...

Hej, nu tänkte jag komma med ett tips, även fast du säkert har fått 1000 av dom redan och du är kräkless på allihopa. Ät något som du vet att du blir dålig i magen av, annars funkar en REJÄL dos med Läkeroltabletter, då pratar vi inte bara om ett paket utan fyra fem! Vitsen är att att magen ska köra igång och tömmas och sedan kanske bebis vill ut strax efter.
Lycka till vare sig med eller utan läkerol :)

Christine sa...

Uuu... Ja, S kom i v 36 och lilla A i v 37, och jag tyckte att jag "gick över" med honom ;) *skratt*
Jag vet nog inte vad det innebär att gå över tiden..
Men du, han kommer ju på lördag =D

Krama lilla (stora) magen!!

Pernilla sa...

Hej!
Lämnar avtryck här för första gången trots att jag är en trogen läsare! :-)

Nu tycker jag att bebis ska titta ut!! Är ju nyfiken... :-)

Håller tummarna för att du slipper en igångsättning...jag däremot hoppas faktiskt på en igångsättning den här gången oxå! Men det är lång tid kvar för mig.

Kram på er!
(och jag tror på söndag morgon!)

Anonym sa...

Ja, det är tråkigt att vänta, gick själv 3 veckor över tiden med min första så jag vet hur du känner dig. Kan tyvärr inte ge några igångsättningstips för inget vi testade funkade :-), h*n kommer när h*n har lust. Vi får hoppas att det blir jättesnart (säger hon som gissade att lillskrutt skulle titta ut idag....

Anonym sa...

Vi hoppas väl på att lilla bäbis tittar ut innan men nu har du ju ändå en dag som du vet är stoppdatum liksom, har det inte hänt nåt innan nästa fredag så får ni träffa liten innan nästa helg är slut.....
Kramis/LenaS

Ulrika sa...

Jag förstår att du/ni är less och vill träffa lilla/lille knyttet!

Varje dag man går över tiden känns som de nio månader man redan har väntat :))

Nu håller jag tummarna att bebisen kommer och att ni alla får må bra och rå om varandra!!!!!!!

Försök vila varje stund du kan!

Lycka till och kram

Anonym sa...

ja, nu är det dax för den lilla krabaten att titta ut, så hennes mamma och pappa slipper vänta längre=) (ja, jag tror fortfarande stenhårt på att det är en tjej..hihi)
förstår att det är träligt att bara gå och vänta, jag gick över 2dagar med mitt tredje och jag tyckte det räckte mer än väl;)

kram