tisdag, september 02, 2008

Meeeeeeeeeeen, min dator då!

Suck, min stationära dator som är relativt ny (eller rättare sagt nya delar insatta i julas i ett gammalt skal) la av i förmiddags... Det började lukta bränt och jag försökte lokalisera VAD det var som luktade... Det är dock inte så lätt att krypa runt med en stor mage, men jag kände ju att nåt luktade... Efter ca 10 min säger det bara popp i datorn och så stängs den av... Suck! Tur att Fredrik fixat ett trådlöst nätverkskort till min bärbara pc iaf, så jag har nåt att göra.

Och tur att alla mina foton ligger på skivor och extern hårddisk, så jag kan komma åt dom från bärbara ;-) Det blir lite meckigt med scanner mm, men Fredrik får kolla på datorn då han kommer hem efter gokarttävlingen ikväll :-) Sånt är hans jobb, inte mitt ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det befriande att vara "datoroteknisk" ibland....

Hoppas det lilla livet tittar ut snart. Tips på en bra-att-ha sak får du i min blogg..

Kram