måndag, september 29, 2008

Lilla sovgrodan...

Aston är så söt när han sover :-) Ja, klart han är söt när han är vaken oxå! Men hans sovstil är utan dess like...



Tror han har lite ont i magen idag, han har sovit oroligt på morgonen och inte riktigt velat äta. Nu sover han sen en timme tillbaka, han vill komma upp i famnen då han blir orolig och då somnar han om och sover vidare en stund även om jag lägger ifrån honom. Men han sover allra bäst på mitt bröst på dagtid, det gör ju att man lätt blir lite låst...

Nu inväntar jag nästa matperiod, sen är det dags för en liten promenad för oss. Aston gillar att åka vagn, så det är ju toppenhärligt att passa på att ta sig ut då det är såååå fint väder!

5 kommentarer:

Emma sa...

Åh, vilken bedårande liten son ni har fått!!! Tusen grattiskramar ifrån mig!!

KRAM

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh så fin han är! Viggo är också en liten groda som sover med "victory" armarna uppåt! Visst är det härligt väder att köra vagn i! Är hemma själv först dagen idag, konstigt! Ha det gott!

Anonym sa...

Så fin han är, Helene! Helt bedårande!
Annika

Anonym sa...

Han är så söt lille Aston!
Vidar sover också så där med armarna uppåt, det är så gulligt.
Om du tittar på mitt mail till mysbebbarscrap eller på min blogg kan du se min bärsjal, perfekt att använda om man vill få något gjort samtidigt som man får närhet. Urmysigt!

Anonym sa...

Ursöt är han minsann!!