tisdag, september 02, 2008

Hoho, Bebis???!!

Envisa lilla Bebis, har du det så bra i magen att du inte vill träffa din mamma och pappa?? Fniss!!

Jag är inte ens på övertid än, men väntan börjar bli lååååååång ;-) Jag har räknat med att gå förbi den 4 sept, MEN man tittar efter tecken på att nåt kan vara på G och är spänd på att uppleva detta igen :-) Ser inte framemot smärtan under förlossningen, men samtidigt vill jag gå igenom det hela *s* Dubbel känsla det där.

Så nu undrar vi var du är, lilla Bebis!! Komsi komsi, mamma, pappa, brorsorna, släkt och vänner väntar otåligt på dig! Du är så efterlängtad och alla är så nyfikna på dig!!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Komsi komsi ut du lilla människa. Dina päron är underbara så jag är helt säääker på att du vill träffa dom :-)

Åsså längtar jag såklart själv efter att få snusa lite bebis *ler*

kraaaaaaam /K

Anonym sa...

Jaaa du. Det är en jobbig väntan de sista dagarna. Lill* bäbis vänta inte för länge - hela scrapSverige väntar ju på dig(fniss). Lycka till den stora dagen Helen när den nu kommer......

Pihlina sa...

Meeen då. Glasburkarna gjorde ingen nytta alltså. Jag som stoppat dem fulla med igångsättningshormoner. :D

Susanne H / snuffehar sa...

Visst är det en häftig känsla med förlossningar. Inte för att man längtar efter smärtan direkt men det är en sån mäktig upplevelse. Lyckliga du som får chansen att uppleva det igen. :o)
Lycka till!
Kram Susanne

Anonym sa...

Men, det var ju idag den skulle titta ut!

Anonym sa...

Åhh, jag minns så väl den sista tiden innan bebis behagar komma ut. Såååå långsamt *s*.
Hoppas liten kommer idag!!
*kram och lyckönskningar*
/Milla