torsdag, augusti 28, 2008

Oj, bloggen ja *s*

Nä, ingen Bebis här (tack för påminnelsen, Mysmasken) ;-)

Det blev lite krisigt på mitt jobb, så jag har fått jobba hemifrån idag + att jag fixar med kommande skissboken. Och igår gick precis hela dagen åt till pyssel inför samma bok :-D

Idag har jag lite ont i huvudet, det måste vara vädret... Det känns lite sisådär! Men jaja, här är det lugna luckan i övrigt iaf! Endel förvärkar och sammandragningar, men ingenting alls som gör att det känns att det är en Bebis på väg. Så h*n lär vänta på sig... En vecka kvar till beräknat datum och vi väntar och väntar och....

4 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Måste ju kika in och se om det blivit bebbe hos dig ännu! Kanske prickar vi samma dag! Kramen!

Pihlina sa...

Men vad bra! Då är flaskorna dina!
Det är rätt många... 18 såna vanliga, 9 med träkork som det varit årstidsblommor i, och så är det fyra med en liten hylla till.
Vill du ha allihop?

Scrapangel sa...

.. och väntar och väntar - det gör jag med, med spänning =)

ankiann sa...

Var länge sedan jag tittade in till dig och tyckte att det var dags :)
Spännande med skissboken sedan. Och du kommer väl i håg att det som är något värt får man vänta på ;) Bebis kommer när bebis vill.