torsdag, augusti 07, 2008

Kellie igen då...

Nu har vi varit på landet i drygt 2 veckor, Kellie var inte här alls förra sommaren eftersom nya huset byggdes då. Sommaren innan (-06) försvann hennes syster härifrån, troligtvis var det räven som tog Sasha...

Så Kellie har mestadels hållt sig inne (trots att hon är en utekatt, det är hon även hemma i stan). Hon känner väl sina begränsningar, 14,5 år som hon ändå är.

Men igår satt jag och fotograferade blommor på altanen med mitt makroobjektiv och då kom katten ut... Jag fick kasta mig på att ta några bilder på henne utan större eftertanke, med makroobjektivet på kameran :-) Men det gick det med!




Sen tog sig katten vidare mot ett träd där en ekorre satt... Då sprang Fredrik in och hämtade zoomobjektivet åt mig, tyvärr fick jag ingen helt skarp bild på ekorren... Men fick några som är någorlunda användbara iaf ;-) Ska bara redigera dom oxå!

Inga kommentarer: