tisdag, augusti 26, 2008

För mycket öl i magen??

Hehehe, min syster Lotta var här och hälsade på idag...

Jag hade min 7-åriga systerson Isac här för 1,5 vecka sen... Lotta berättade då följande historia för mig idag, om vad han sagt efteråt *s*

När han kom hem frågade hans mamma Linda och även Lotta (tror jag) om jag var tjock om magen... Ja, sa han, hon har nog druckit för många öl :-D

Till saken hör att jag inte dricker alkohol speciellt ofta i vanliga fall och definitivt ingenting nu ;-) Så han gjorde sig ju bara lite lustig :-D Han vet ju vad som är i magen, men jag tyckte det var lite gulligt sagt *s*

Nä, det är inte för mkt öl - eller mat heller *s* Tror jag iaf, jag hoppas det är en Bebis ;-)

3 kommentarer:

Hantverk & Pyssel sa...

Hejhej!

Besök gärna bloggen för Hantverk och Pyssel bloggare. Du loggar in på bloggen och skriver ett inlägg när du har pysslat och vill visa upp det. På så vis får du fler besökare till din blogg och så finns det en samlingsblogg för alla som håller på med hantverk och pyssel. För att se exempel, kika in på www.inredningsbloggar.blogspot.com
Varmt välkommen!


www.hantverkochpyssel.blogspot.com

Scrapangel sa...

Heheh... jag tror... att det är en bebis, trots allt.

Anonym sa...

Hallå? Du får inte sluta skriva en dag, då tror jag på en gång att bebis är på G!